About...

BLOG...

Zašto sam napravila blog?

Kao mala, uvijek sam htjela postati blogerica, imam još jedan blog - IT SUCKS!
Dobila sam inspiraciju i odlučila ponovno pisati!

Koja je svrha ovog bloga?

Zabaviti čitatelje i naučiti ih nečim novim!

Kakav je moj idealan čitač?

Onaj kojeg zanima što čita, koji će mi reći sve kritike, pohvale i što želi čitati ubuduće!




JA...

Kako se zovem? U koji razred idem?

Ja sam Lucija! Sada ću krenuti u 7.razred i zbog toga većina neće čitati ovaj blog! :v

Otkud sam?

Živim na otoku u Hrvatskoj! 💗

Što radim u slobodno vrijeme osim pisanja bloga?

Družim se s frendovima i obitelji, pišem pjesme i priče, radim DIY, čitam, radim nešto na laptopu, gledam TV, prčkam po mobitelu, plešem, igram odbojku...


Treniram li nešto?

Da, odbojku.


Imaš li braće i sestara?

Imam starijeg brata.

















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako izgledati lijepo bez šminke...

DIY Notebook Cover

NUTELLA MUFFINI - RECEPT