NUTELLA MUFFINI - RECEPT

Hey ljudi!

Ja obožavam peći i raditi kolače i druge slastice! Prije nekoliko mjeseci na Pinterestu  sam našla najlakši recept za muffine!(link na kraju posta) Već sljedeći dan sam ih ispekla i ispali su takoo dobrii!
Prošli tjedan sam ih ponovno radila i sve sam poslikala da recept podijelim s vama!


Potrebni sastojci:


  • 1 šalica Nutelle
  • 10 žličica brašna
  • 2 jaja
*ja sam dodala i malo mlijeka

Upute:


1. Pomiješajte sve sastojke u zdjeli 

2. Stavite papirnate "košarice" u kalupe i ulijte smjesu u svaku. Ja sam u svaku stavila otprilike 2 žličice smjese i ispali su dosta mali


3. Zagrijte pečnicu na 180°C i stavite muffine unutra na otprilike 15min, izvadite ih i "ubodite" jednog sa čačkalicom, ako čačkalica ostane zamazana od smjese, vratite ih u pećnicu na još nekoliko minuta. 
*ja sam ih ostavila predugo pa su mi se prepekli :( zato je važno da provjeravate sa čačkalicom


4. Ukrasite ih! Ja sam ih namazala sa Nutellom, ali vi možete staviti šlag ili preljev od čokolade

I sada samo uživajte u njima! 
Dobar tek!

---

Puno hvala na čitanju!
U komentare mi pišite kakve još postove želite da pišem!
BTW oprostite na lošoj kvaliteti slika! :D
Do sljedećeg posta! 
Byee!

Lucy is logging out! <3




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako izgledati lijepo bez šminke...

DIY Notebook Cover