DIY Notebook Cover

Ee ljudii! Šta imaa??

Ovo planiram već dugo napraviti i nikad mi se neda, a to je napraviti vlastitu naslovnicu za bilježnicu! Napokon sam napravila i odlučila, pošto već imam blog, napisati post o tome!

Jako mi se sviđa ideja jer na naslovnicu možete staviti što god želite; svoju sliku, citat, kolaž...

.....

Trebati će vam: 

- laptop / kompjuter
- slike koje želite koristiti
- bilježnica
- škare
- ljepilo
- ravnalo


......

Prvo izmjerite dimenzije vaše bilježnice... 
Pošto su slike na netu u pikselima, promijenite cm u pik (ja sam pronašla generator na netu).
Ja sam htjela imati kolaž sa ljetnim slikama pa sam pronašla neke fora tumblr slike i otišla u program PicMonkey. Tamo možete uređivati slike. Napravila sam kolaž u mrvicu većim dimenzijama od bilježnice i isprintala!

Moj kolaž je bio veći od A4 papira pa sam ga isprintala pomoću printera za A3. Ako nemate takav printer, otiđite u knjižnicu i isprintajte.

Sljedeći korak je izrezati višak papira i zalijepiti kolaž na naslovnicu bilježnice...


Jako mi se sviđa kako je bilježnica ispala!
 Nažalost nemam slike ljepljenja, rezanja i printanja al mislim da i nisu potrebne!

Puno hvala na čitanju i ako želite još DIY postova javite mi u komentarima!

Byee!

Lucy is logging out!






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako izgledati lijepo bez šminke...

NUTELLA MUFFINI - RECEPT